wtorek, 3 grudnia 2013

ADAM I EWA


Uwaga!
Ten post może zakłócić światopogląd.
Ten post będzie mało chemiczny...


Byłeś lub Byłaś albo jedno i drugie, bo w tych czasach tak można (możliwe,że ten post będzie czytać ślimak, a z nimi to nie wiadomo) albo po prostu zmienię formę na "byliście", wtedy sprawa z odpowiednią formą się rozwiąże, a więc jeszcze raz...

Byliście przekonani jak wyglądali Adam i Ewa? Pierwsi ludzie. Ja przez cale życie też "wiedziałem" jak wyglądali z obrazów, książek. Ale ostatnio mój światopogląd uległ w gruzach, kiedy na lekcji biologi mówiliśmy o genach kumulatywnych. Dowiedziałem się, że Czarny kolor skóry jest cechą dominującą, a biały kolor skory jest cechą recesywną.

W dodatku dowiedziałem się też tego co przedstawia poniższy obrazek, który trochę przerobiłem


:):)

5 komentarzy:

  1. Ohoho Szymek kiocham Twoje notki :D jestem uhahana, wyslij linka jakiemus rasiście czy cos

    OdpowiedzUsuń
  2. A jeszcze większe jest prawdopodobieństwo, że zamiast jabłka zjedli BANANA! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Julia, hihihihiihih. Rozwaliłaś mnie tą uwagą. To jest właśnie ta błyskotliwość którą cenie.

      Usuń
  3. hahah sper cccchhhemia :D

    OdpowiedzUsuń