niedziela, 5 stycznia 2014

Moja prawdziwa Natura?

Dzisiaj moja mega koleżanka przygotowała dla mnie mega obrazek przedstawiający mnie i moją  naturę szalonego chemika.

Przy okazji opowiem wam ciekawą anegdotę z mojego życia:)
Jak byłem jeszcze w gimnazjum to stałem któregoś dnia w szkole i w pewnym momencie usłyszałem dobiegający z drugiej strony korytarza głos mojej nauczycielki od chemii:
-Szymon! Szymon, zaczekaj...- wykrzykując to dobiegała do mnie, po chwili odsapnięcia powiedziała
- Wiesz co Szymon? Tak sobie ostatnio myślałam o Tobie- mówiąc to była cała zasapana
- hmm???- zapytałem zaskoczony i zaciekawiony
-Szymon ty to zostaniesz szalonym naukowcem...- powiedziała i odeszła...

Bardzo mnie rozbawiła ta sytuacja, która do teraz została mi w pamięci. Coraz częściej wierzę, że jej prorocza wizja się spełni :)


A o to dzieło Zuzi :)

Dziękuje Zuzuś :) Jak jesteście ciekawi kto robi takcie cuda to zapraszam was do zajrzenia na jej bloga:
 http://zuzannakulesza.blogspot.com/

P.S jakby co, to ten gostek na tym zdjęciu to ja...

1 komentarz:

  1. Hahaha xD
    Myślałem, że się posikam od tego obrazka xD

    OdpowiedzUsuń